Тематичне
планування навчальної дисципліни
№ п/п |
Тема |
Лекції |
Семінари |
Самостійна робота |
Всього |
1 |
Розділ
І. Гуманістичний зміст історії виникнення і розвитку філософії. Тема 1. Вступ. Філософія як специфічний
тип знання. |
2 |
- |
2 |
4 |
2 |
Тема 2. Філософія Стародавнього світу. |
4 |
2 |
2 |
8 |
3 |
Тема 3. Філософія європейського Середньовіччя та
епохи Відродження. |
2 |
- |
4 |
6 |
4 |
Тема 4. Філософ філософія Нового часу. |
4 |
2 |
2 |
9 |
5 |
Тема 5. Філософія ХІХ –ХХ століття. |
4 |
2 |
4 |
10 |
6 |
Тема 6. Філософська думка в Україні. |
2 |
2 |
2 |
8 |
7 |
Розділ ІІ. Онтологія і гносеологія. Тема 7. Проблема буття у філософії. |
2 |
2 |
2 |
6 |
8 |
Тема 8. Духовний вимір людського буття. |
2 |
2 |
2 |
6 |
9 |
Тема 9. Основи філософського вчення про
розвиток. |
4 |
2 |
2 |
8 |
10 |
Тема 10. Основний зміст пізнавальної
діяльності. |
2 |
2 |
4 |
8 |
11 |
Розділ
ІІІ. Соціальна філософія. Тема 11. Філософський аналіз суспільства. |
4 |
2 |
2 |
8 |
12 |
Тема 12.
Філософська концепція людини. |
2 |
2 |
2 |
6 |
13 |
Тема 13. Цінності в житті людини і
суспільства. |
2 |
2 |
2 |
6 |